Endre opplysningar for eit eigarseksjonssameige
Sist oppdatert: 19. september 2024.
Dersom du ønsker å gjere endringar for eit eigarseksjonssameige, kan du gjere dette ved å sende inn Samordna registermelding.
Du registrerer nytt namn på eigarseksjonssameiget ved å sende inn Samordna registermelding i Altinn.
Det nye namnet blir bestemt av årsmøte.
Du må legge ved
- protokoll frå årsmøte som viser vedtaket om endring av namn
Ved registrering i Føretaksregisteret må du også
- legge ved nye vedtekter der det nye namnet er tatt inn
Du registrerer nytt styre ved å sende inn Samordna registermelding i Altinn.
Styret må veljast av årsmøtet.
Du må legge ved
- protokoll frå årsmøtet som viser vedtaket
Ved registrering i Føretaksregisteret må
- styremedlemmane stadfeste at dei tek på seg vervet
Når eigarseksjonssameiget endrar signatur, skal du melde dette i Samordna registermelding i Altinn.
Du må legge ved
- protokoll frå årsmøtet som viser tildeling av signatur
og
- oppdaterte vedtekter som inneheld signaturregelen
Du endrar revisor ved å sende inn Samordna registermelding i Altinn.
Revisor må veljast av årsmøtet og stadfeste i skjemaet at han tar på seg vervet.
Du må legge ved
- protokoll frå årsmøtet som viser vedtaket
Du endrar rekneskapsførar ved å sende inn Samordna registermelding i Altinn.
Rekneskapsførar må stadfeste i skjemaet at han tar på seg oppdraget.
Alle rolleinnehavarar kan melde eigenfråtreding. Når du fråtrer, gir du avkall på alle rettigheiter og plikter som rolla di har. Du gjer dette i Samordna registermelding i Altinn. Når fråtredinga er registrert, vil både eigarseksjonsameiget og du som fråtrer bli varsla om dette.