Saken blir behandlet
Saken har nå kommet inn til oss, og vil bli behandlet av en saksbehandler.
Har du stiftet selskapet elektronisk, vil saken bli tatt til behandling innen fem virkedager etter at vi har mottatt den. Har du stiftet selskapet på annen måte vil saken bli tatt til behandling innen ti virkedager.
Du kan se hvilken dato vi har kommet til i saksbehandlingskøen vår på siden Når blir saken min behandlet.
Mangelfull innsending
Hvis det er mangler ved innsendingen, så tar vi kontakt med deg som har sendt inn meldingen. Vi vil da gi deg informasjon om hva du må gjøre for å rette opp manglene eller få vurdert saken på nytt. I meldingen fra oss vil vi opplyse om det hvis det er en frist for når du må sende inn riktig informasjon.
Hører du ikke noe fra oss?
Da kan det være fordi meldingen ikke er signert av alle. Du som har sendt inn meldingen kan se hvem som har signert og om saken er kommet inn til oss. Her finner du veiledning til hvordan du kan sjekke status på din sak.